Müsteri Memnuniyet Politikamiz

Sektöründe öncü ve lider sirket olarak müsteri istek ve taleplerini açik, seffaf, hizli, güven verici ve müsteri odakli bir sekilde yerine getirmeyi taahhüt ederiz.

Müsteri istek ve taleplerini daima kaliteli ve hizli hizmet sunma anlayisimizla ele aliriz. Müsterilerimizden aldigimiz her sikayeti objektif ve hizli bir sekilde inceler ve çözüm sunariz. Tüm iç ve dis kaynakli çözüm yollari tükenene ve müsterilerimiz tatmin edilene kadar sikayetlerini izleriz, analiz ederek sürekli iyilestirmeyle müsteri beklentilerini karsilariz.

Tüm paylasimlarimizin (Müsterimiz, Çalisanlarimiz, Tedarikçilerimiz, Hissedarlarimiz, Toplum ve Yasal Kurumlar) katimciligini, paylasimciligini, yaraticiligini destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini gelistirebilecekleri ortamlar saglariz.

Istek ve talepleri ele alma sürecinin politika ve hedefleri olustururken yasal ve mevzuata dayali sartlari ve müsteri beklentilerini dikkate aliriz.

Müsteri sikayet yönetim süreci ve mevcut sistemleri, gelisime açik alanlari tespit edilmesi ve verimliligin artirilmasi için düzenli olarak gözden geçiririz, etkinliklerini raporlar ve sürekli iyilestirerek kalici çözümleri sistem ve süreçlerimizde uygulariz. ğ