Sıkça Sorulan Sorular

Hangi ürünlerde kolay temizlenebilme özelliği vardır?

Sitemizde yer alan ürün detay sayfasında ürünlerin teknolojik özellikleri yer almaktadır.

Kolay Temizleme Özelliği olan ürünlerde temizleme işlemi nasıl gerçekleştirilir?

Kumaş yüzeyinde oluşan lekelerin yalnızca su ve hidrofil bir kumaş yardımıyla çıkarılabilmesini sağlayan özelliktir. Bazı ürünlerimizde kullanım yerine göre Deri - Süet ve Kumaş ürünlerimizde kolay temizlenebilme (Easy-Clean) özelliği bulunmaktadır. Kolay temizlenebilme özelliği bulunan ürünlerimizle ilgili bilgi almak için Ürün ismi belirtilerek tarafımıza Müşteri Hizmetleri sayfasından mesaj gönderdiğiniz takdirde ürün özellikleri ile ilgili detaylı bilgi verilecektir.

Şikâyet bildirimini nasıl yapabilirim?

İnternet sitemiz üzerinden Müşteri Hizmetleri sayfasındaki formu doldurarak tarafımıza bildirebilirsiniz.

Ürün şikâyeti nasıl bildirebilir ve şikayet sonucunu nasıl alırım?

Bildiriminizi musterihizmetleri@sertex.com.tr yoluyla müşteri hizmetlerimize iletebilir, olumlu sonuçlanması halinde yönlendirme ile anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Olumsuz sonuçlanması halinde (Ürünün zarar görmesi veya kullanıcı hatası) ürün gönderimi yapılamaz.

Size gönderilmiş olan ürün veya ürünlerin ambalajında bulunan etikette yer alan bilgileri (lot ve benzeri barkod bilgileri) mutlaka saklayınız. İade ve şikâyet durumunda sizden öncelikle bu bilgiler talep edilecek, bu bilgiler ile işlemleriniz başlatılabilecektir.

İade hakkına ilişkin ihbarın ulaşması ve olumlu sonuçlanmasını takip eden 10 iş günü içinde ürün iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Ürünün ulaşması durumunda ürün bedeli size 10 iş günü içinde iade edilir. Fatura aslı gönderilmezse, size KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükleriniz iade edilemez.

Kurumsal satın alımda iade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

Bireysel satın alımda iade edilecek ürünün kargo ücreti SATICI tarafından karşılanır. Olumsuz sonuçlanması durumunda iade alınmaz ve iade kargo ücreti tarafımızca karşılanmaz. Olumlu sonuçlanması durumunda ürününüzün kargo takip kodunu ileterek kargonuzu bedelsiz gönderebilirsiniz.

Şikayetim kaç gün içerisinde sonuçlanır?

Gerekli şikayet bildirim formu tarafımıza ulaştıktan sonra şikayet değerlendirme süremiz 7 iş günüdür.

Garanti süresi kaç yıl her ürünün garanti süresi aynı mıdır?

Ürünlerimiz için vermiş olduğumuz Garanti Süresi 2 yıldır.

Şikayetim kabul olursa kullandığım ürün dışında başka bir ürün seçebilir miyim?

Şikayetinizin kabul olması durumunda kullanmış olduğunuz ürününüze denk fiyattaki farklı bir ürünü tercih edebilirsiniz.

Deri ürün özellikleri nelerdir?

Yapı itibariyle doğal deriye yakın, su geçirmez, mekanik ve fiziksel dayanımları istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrıca firmamızda üretilen deri ürün özellikleri, kullanım yeri ve müşteri beklentilerine göre değişebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasında ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadır.

Süet ürün özellikleri nelerdir?

Yapı itibariyle yumuşak dokuya sahip, renk seçeneği ve ürün desen gamı fazla, kombin edilebilir, yıkanabilir ve mekanik ve fiziksel dayanımları istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrıca firmamızda üretilen süet ürün özellikleri, kullanım yeri ve müşteri beklentilerine göre değişebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasında ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadır.

Kumaş ürün özellikleri nelerdir?

Yapı itibariyle kullanım kolaylığı fazla, uygulama alanı geniş, renk ve desen seçeneği fazla mekanik ve fiziksel dayanımları istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrıca firmamızda üretilen kumaş ürün özellikleri, kullanım yeri ve müşteri beklentilerine göre değişebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasında ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadır.

Ürün temizleme ve bakımını nasıl yapabilirim?

Ürününüzü aldığınızda gönderilmiş olan kullanım ve bakım talimatları kitapçığı dışında internet sitemiz üzerinden Bilgi/Kullanma ve Bakım Talimatları menüsünden de ürün kullanım ve bakımı bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Ürünleri hangi durumda iade edemiyorum?

Teslim edilen ürün işlem gördüyse (kesildi veya koltuk, sandalye vb. üzerine işlem yapılı ise) iade edilemez ve ürün satışı üzerinden 30 gün geçtiyse aynı zamanda kesim işlemi görmediyse iade yerine ürününüze denk fiyattaki başka bir ürünle değişimi yapılabilir.

İade kargo masraflarımı ben mi ödeyeceğim?

Olumlu sonuçlanan iade taleplerinde kargo masrafları tarafımızca ödenmektedir.ğ