Sikça Sorulan Sorular

Hangi ürünlerde kolay temizlenebilme özelligi vardir?

Sitemizde yer alan ürün detay sayfasinda ürünlerin teknolojik özellikleri yer almaktadir.

Kolay Temizleme Özelligi olan ürünlerde temizleme islemi nasil gerçeklestirilir?

Kumas yüzeyinde olusan lekelerin yalnizca su ve hidrofil bir kumas yardimiyla çikarilabilmesini saglayan özelliktir. Bazi ürünlerimizde kullanim yerine göre Deri - Süet ve Kumas ürünlerimizde kolay temizlenebilme (Easy-Clean) özelligi bulunmaktadir. Kolay temizlenebilme özelligi bulunan ürünlerimizle ilgili bilgi almak için Ürün ismi belirtilerek tarafimiza Müsteri Hizmetleri sayfasindan mesaj gönderdiginiz takdirde ürün özellikleri ile ilgili detayli bilgi verilecektir.

Sikâyet bildirimini nasil yapabilirim?

Internet sitemiz üzerinden Müsteri Hizmetleri sayfasindaki formu doldurarak tarafimiza bildirebilirsiniz.

Ürün sikâyeti nasil bildirebilir ve sikayet sonucunu nasil alirim?

Bildiriminizi musterihizmetleri@sertex.com.tr yoluyla müsteri hizmetlerimize iletebilir, olumlu sonuçlanmasi halinde yönlendirme ile anlasmali oldugumuz kargo firmasi ile tarafimiza ulastirabilirsiniz. Olumsuz sonuçlanmasi halinde (Ürünün zarar görmesi veya kullanici hatasi) ürün gönderimi yapilamaz.

Size gönderilmis olan ürün veya ürünlerin ambalajinda bulunan etikette yer alan bilgileri (lot ve benzeri barkod bilgileri) mutlaka saklayiniz. Iade ve sikâyet durumunda sizden öncelikle bu bilgiler talep edilecek, bu bilgiler ile islemleriniz baslatilabilecektir.

Iade hakkina iliskin ihbarin ulasmasi ve olumlu sonuçlanmasini takip eden 10 is günü içinde ürün iadesini gerçeklestirebilirsiniz. Ürünün ulasmasi durumunda ürün bedeli size 10 is günü içinde iade edilir. Fatura asli gönderilmezse, size KDV ve varsa diger yasal yükümlülükleriniz iade edilemez.

Kurumsal satin alimda iade etmek istediginiz ürünün faturasi kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemis oldugu iade faturasi ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Iade faturasi, kargo payi dahil edilmeden (ürün birim fiyati + KDV seklinde) kesilmelidir. Faturasi kurumlar adina düzenlenen siparis iadeleri IADE FATURASI kesilmedigi takdirde tamamlanamayacaktir.

Bireysel satin alimda iade edilecek ürünün kargo ücreti SATICI tarafindan karsilanir. Olumsuz sonuçlanmasi durumunda iade alinmaz ve iade kargo ücreti tarafimizca karsilanmaz. Olumlu sonuçlanmasi durumunda ürününüzün kargo takip kodunu ileterek kargonuzu bedelsiz gönderebilirsiniz.

Sikayetim kaç gün içerisinde sonuçlanir?

Gerekli sikayet bildirim formu tarafimiza ulastiktan sonra sikayet degerlendirme süremiz 7 is günüdür.

Garanti süresi kaç yil her ürünün garanti süresi ayni midir?

Ürünlerimiz için vermis oldugumuz Garanti Süresi 2 yildir.

Sikayetim kabul olursa kullandigim ürün disinda baska bir ürün seçebilir miyim?

Sikayetinizin kabul olmasi durumunda kullanmis oldugunuz ürününüze denk fiyattaki farkli bir ürünü tercih edebilirsiniz.

Deri ürün özellikleri nelerdir?

Yapi itibariyle dogal deriye yakin, su geçirmez, mekanik ve fiziksel dayanimlari istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrica firmamizda üretilen deri ürün özellikleri, kullanim yeri ve müsteri beklentilerine göre degisebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasinda ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadir.

Süet ürün özellikleri nelerdir?

Yapi itibariyle yumusak dokuya sahip, renk seçenegi ve ürün desen gami fazla, kombin edilebilir, yikanabilir ve mekanik ve fiziksel dayanimlari istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrica firmamizda üretilen süet ürün özellikleri, kullanim yeri ve müsteri beklentilerine göre degisebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasinda ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadir.

Kumas ürün özellikleri nelerdir?

Yapi itibariyle kullanim kolayligi fazla, uygulama alani genis, renk ve desen seçenegi fazla mekanik ve fiziksel dayanimlari istenen düzeyde bulunan ürünlerdir. Ayrica firmamizda üretilen kumas ürün özellikleri, kullanim yeri ve müsteri beklentilerine göre degisebilmektedir. Sitemizde yer alan ürün detay sayfasinda ürünlerin teknik özellikleri yer almaktadir.

Ürün temizleme ve bakimini nasil yapabilirim?

Ürününüzü aldiginizda gönderilmis olan kullanim ve bakim talimatlari kitapçigi disinda internet sitemiz üzerinden Bilgi/Kullanma ve Bakim Talimatlari menüsünden de ürün kullanim ve bakimi bilgilerine ulasabilirsiniz.

Ürünleri hangi durumda iade edemiyorum?

Teslim edilen ürün islem gördüyse (kesildi veya koltuk, sandalye vb. üzerine islem yapili ise) iade edilemez ve ürün satisi üzerinden 30 gün geçtiyse ayni zamanda kesim islemi görmediyse iade yerine ürününüze denk fiyattaki baska bir ürünle degisimi yapilabilir.

Iade kargo masraflarimi ben mi ödeyecegim?

Olumlu sonuçlanan iade taleplerinde kargo masraflari tarafimizca ödenmektedir.ğ